13 czerwca 2008

Diablo 2

Od roku nie grałem w żadną grę. I w sumie nigdy szczególnie dużo nie grałem. Od jakiś 8miu lat nie gram w nic, z krótkimi przerwami na pyczenie w dwie najlepsze gry na świecie - Pokemony i Diablo 2. Jednak o ilę w Pokemonach czuję już pewien niedosyt i jakbym miał grać, to w najnowszą wersję na Nintendo DS (którego nie mam), to Diablo jara mnie od lat w tej samej postaci (doszły 2 questy). Panie i Panowie, nadchodzi reset!

Przede mną cztery miesiące ULTRAwakacji. Teoretycznie najlepszy okres w życiu a zrobię wszystko, żeby było tak w praktyce. Nie zamierzam przesiedzieć tych 4ch miesięcy przed kompem!
JEDNAK... jednak zawsze znajdzie się ta krótka chwila pomiędzy odsypianiem a wyjściem na jakąć imprezę albo podczas jedzenia kanapek czy też czekania na znajomego - w tych chwilach zawsze się nic-nie-robi. Jakieś "jaktamcotam? anonudno" na gg, odwiedzanie beatelse.com 5ty raz w ciągu minuty (może już ktoś mi odpisał?") czy też kolejne zejście na dół do lodówki (wersja sportowa) po sok pomarańczowy. Żarty się skończyły, nadchodzi reset ;)
Każdy słyszał o Projekcie Hałas, jednak nie każdy wie, że to skład nie tylko beatboxowy, ale także mocny team w Diablo! Do tego dojdzie jeszcze Suseł i mamy śmietankę światowego pvp ;)
Mam w obec tego 2 pytania:
1) grasz z nami?
2) (jeżeli odpowiedź na pierwsze pytanie to "nie") dasz mi swój cd-key? :)

Brak komentarzy: