15 lipca 2009

Update!

Postanowiłem doszlifować tego bloga! Od kilku dni myślę w jaki sposób możnaby go polepszać i mam nadzieję, że jakoś mi to wychodzi ;) Oto lista nowości:

1) w prawym górnym rogu macie teraz wyszukiwarkę, więc jeżeli zastanawiacie się "w jakim miesiącu on wrzucił ten jebany tutorial do keha?!", wystarczy, że wpiszecie "keh". Klik. Gotowe ;)

2) poniżej rubryki "O mnie" pojawił się mały kwadracik z reklamami Google. Powiem szczerze - nie mam pojęcia jak się tego używa :) Jednak chyba coś powoli zaczynam kapować a przynajmniej zaliczyło mi pierwsze kliknięcie (0,12$!), w takim razie prośba do Was - jeżeli podoba Wam się to, co tutaj wyprawiam - klik. Dziękuję ;)

3) z kolei poniżej reklam jest rubryka "Tematycznie", gdzie możebie wyszukiwać posty po ich tematyce. Dzisiaj otagowałem wszystkie posty. Wszystko ładnie śmiga

4) teraz, żeby dodać komentarz do wpisu nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem

5) we wpisie o Beatbox Session 2009 pojawił się filmik z tej imprezy. Na dodatek w zacnym HD

Brak komentarzy: